بروزرسانی: 15 آذر 1404
جذابیت دکوراسیون طلا فروشی با جعبه های شیشه ای
اگر شخصی بدون انجام مراحل مختلف تأسیس طلافروشی اقدام به فعالیت در این زمینه نماید، ممکن است سرمایه خود را از دست داده و یا از سوی مراجع مختلف با فعالیت وی برخورد قانونی بشود. مثلاً NDK در طراحی دکوراسیون طلا فروش نیاوران سعی کرده از رنگ گلد به صورت یک دست در فضا استفاده نماید. گفتیم که شما چرا نیاز به طراحی داخلی طلا فروشی خواهید داشت، مزایای طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی را گفتیم و سعی کردیم چند ایده زیبا را برای شما جمع آوری کنیم. در زیر زمین فضای خرده فروشی اصلی فروشگاه قرار دارد .زیرزمین حاوی یک فضای صندلی با صندلی ماسه ای رنگ و مبل است که با فضای غیرمترقبه تاریک تضاد ایجاد میکند. 1. اولین نکته بسیار مهمی که در طراحی وجود دارد مسائل امنیتی فروشگاه می باشد. این ذات انسان است که با مصرف کمترین انرڑی ممکن، بهترین نتیجه را بگیرد.
در دنیای امروزه هر آنچه که با رنگ ترکیب شود اثربخشی خاص خود را دارد بنابراین حتی اگر مغازه شما نیاز به دکور لوکس ندارد باز هم از تاثیر رنگ بر روی بخش های مختلف مغازه غافل نشوید. یکی از مهم ترین عواملی که در طراحی و تغییر دکوراسیون مکان های تجاری مهم است جذابیت وجذب مشتری به آن مراکزهست. مفهوم ِ توجه به قدمت و تاریخ پروژه فقط در تکرار الگوی آینهکاری قاجاری و ارائه مدرن آن نبوده، بلکه این توجه از طریق نمایش سابقهی خودِ، تاریخ و لایههای گذشته مکان نیز صورت گرفتهاست. با استفاده از جعبه های شیشه ای در طلا فروشی علاوه بر اینکه زیبایی منحصر به فردی به آن ها می بخشید می توانید امنیت جواهرات را نیز دو چندان کنید. برا داشتن یک دوکوراسیون شیک و امروزی می توانید از متخصصین معماری و بازسازی در چیدانه کمک بگیرید. اگر شما میخواهید در حین فروش بسیار بالا امنیت فروشگاه خود را تامین کنید به بازسازی طلا فروشی خود توسط متخصصان این امر نیازمند هستید.
به همین علت ویترین طلا فروشی علاوه بر دارا بودن ویژگیهای بالا باید امنیت بالایی هم داشته باشد؛ بنابراین با طراحی درست و اصولی ویترین میتوان علاوه بر نمایش کامل طلاها به مشتری، امنیت آنها را هم تامین کرد. علاوه بر این افراد با وجود چنین حسی نمی توانند بر روی جواهرات و طلاها تمرکز کرده و انتخابی داشته باشند. نکته ای که توجه به آن بسیار اهمیت دارد این است که پس از مدتی نحوه دکوراسیون مغازه خود را تغییر دهید تا مشتریان دائمی شما که پس از مدتی باز می گردند، دکوراسیون برایشان تکراری نباشد و اجناس جدید تری را ببینند و این گونه شانس فروش اجناس را افزایش دهید. اگر فردی که با عقد نمونه قرارداد شراکت طلافروشی گالری یا مغازه طلا راهاندازی مینماید جواز کسب نداشته باشد، از سوی مراجع مربوطه با کسبوکار وی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت. بنابراین اگر صاحب یک فروشگاه طلا و جواهر فروشی هستید حتما برای برند خود یک لوگوی اختصاصی طراحی کنید و به کسب و کار خود ارزش دو چندان بدهید. جواهرات. علاوه بر طراحی فروشگاه، دکور جواهرآلان نیز بصورت ویژه طراحی شده اند که مربوط به خود برند Ofee هستند.
پروژه طراحی و بازسازی طلافروشی یک پروژه بازسازی تخصصی محسوب می شد که هم برای من، تیم طراحی و اکیپ اجرایی، بهتر است بگوییم گروه طرح و ساخت مهندس فرحزادی بسیار جذاب بود. ۱-حتما مشخص کنیم که قرار است در این مغازه چه نوع کالا و خدماتی عرض شود. مهم این است که از هر ایده ای که می بینید جند نکته را برای خود جدا کنید و همه آن ها را در نهایت برای دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی استفاده کنید. اگر سایت شما را گیرا و مفید، سهولت در ثبت سفارش و خرید، رفتار مناسب پشتیبانان و فروشندگان، ارائه خدمات پس از فروش بیابند مطمئن باشید که مشتری دائمی شما می شوند. اما در انجام این کار باید اهداف خود را کاملا مشخص و روشن کنید اگر خودتان قصد تزیین مدل ویترین مغازه را دارید بهتر است قبل از شروع به کار طرح مورد نظر خود را با جزئیات کامل رسم کرده و نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنید اگر هم قصد استخدام یک طراح را دارید با تهیه یک نقشه می توانید هرآنچه را که در ذهنتان دارید به او منتقل کنید.
کسانی که میخواهند نمونه قرارداد شراکت طلافروشی امضاء نموده و اقدام به تأسیس طلافروشی نمایند، باید از مسائل و جزئیات مربوطه آگاه بوده و آنها را قدمبهقدم انجام دهند. تأسیس طلافروشی و فعالیت در این زمینه، نیازمند داشتن مدرک تحصیلی نیست؛ اما افرادی که میخواهند در این حوزه فعالیت نمایند، باید با نحوه انجام کار و اصطلاحات و جزئیات فعالیت مورد نظر آشنایی کافی داشته باشند. علاوه بر موضوع زیبایی شناسی ، مسایل دیگری در طراحی دکوراسیون طلا فروشی واجب به نظر می رسد . در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی و جواهر فروشی علاوه بر زیبای که یکی از اصلی ترین نکات در طراحی است، باید به مسائل دیگر هم مانند مسائل امنیتی هم توجه کرد. به این دلیل که شما هر روز به مغازه می روید و در آنجا با بررسی قیمت های لحظه ای طلا، طلا ها را مرتبا جابجا و یا تمیز می کنید. این تختههای فیبری با هر چگالی از فیبر چوبی تولید میشوند که در حقیقت مخلوطی از خردههای ریز چوب نرم و همچنین چوب سخت هستند. مبحث بعدی که در طراحی طلافروشی باید مورد توجه قرار گیرد، نورپردازی مناسب می باشد.
5. استفاده از نورپردازی حرفه ای و بهره مندی از ال ای دی، چراغهای آویز لوکس و مجلل و همچنین تجملاتی از دیگر مواردی است که بر روی قیمت نهایی طراحی دکوراسیون داخلی طلافروشی تاثیرگذار است. انتخاب یک نام تجاری مناسب که منطبق با کسبوکار باشد، میتواند تأثیر زیادی در جذب مشتری داشته باشد. به همین دلیل شما به عنوان یک فروشنده باید به دیدگاه مخاطبین خود و راحتی آن ها احترام بگذارید و فضایی را طراحی کنید که با تسهیل روند خرید روی پیشرفت کسب و کار شما و رضایت مشتری ها تأثیر مثبتی بگذارد. تمام تصمیم گیری های طراح برای انتخاب متریال و سبک کار باید بر اساس سلیقه و بودجه کارفرما، متراژ و مکان مغازه باشد تا بالاترین بازدهی و رضایت را در پی داشته باشد. گروه یونیک دکور با نیت خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان به عنوان عضو کوچکی از تولیدکنندگان شروع به فعالیت نموده است.این گروه در تمام زمینه های طراحی وساخت ویترین طلا و جواهر با سرلوحه قراردادن کیفیت بهتر در چهارچوب برنامه زمانبندی,جلب رضایت و اعتماد طلافروشان و کارفرمایان در اجرای ویترین ها با سابقه طراحی بیش از 1000 ویترین و سابقه اجرای بیش از 100 دکور،گام های بلند و استواری برداشته است.
این رنگ مهم ترین و مشخص ترین رنگی است که در مغازه ی شما دیده می شود. فروشگاه طلا فروشی آروونا در شانگهای یک مثال خوب از مغازه طلا فروشی است که این نکات به خوبی در طراحی آن اجرا شده است. شما باید توجه داشته باشید که از هر رنگی به درستی استفاده کنید. طراحی لوگو جواهرات دارای برخی اصول اولیه و مهمی است که در زمان طراحی و یا سفارش لوگو باید به آنها توجه داشته باشید. دکوراتور باید شناخت کاملی از طلا فروشی داشته باشد و بداند که طلا مانند سایر کالاها نیست که براحتی در دسترس مشتری قرار می گیرد . درب ورودی طلا فروشی علاوه بر اینکه باید امنیت را برقرار کند، باید ظریف و لوکس باشد. هر کسب و کار باید در لوگوی خود از نمادهای مرتبط با حوزه فعالیت و محصولات خود استفاده کند تا مخاطب در نگاه اول بتواند سریعا معنا و مفهوم آن را درک کرده و با لوگوی مورد نظر ارتباط عاطفی برقرار کند. نورپردازی خوب میتواند تصویر درستی از شی و یا محصول شما را منعکس کند. اگر فروشگاه شما شلوغ است حتماً فضاهایی برای استراحت مشتریان در نظر بگیرید مثلاً ایجاد یک مبلمان خوب و راحت میتواند مناسب باشد.
اگر بیشتر محصولات یک مغازه را طلا، بدلیجات و جواهرآلات کلاسیک و زیبا تشکیل داده اند، بهتر است میزان روشنایی مغازه در سطح بالایی باشد تا به مطلوب ترین حالت برسد. ویترین جلوی مغازه که معمولا به وسیله شیشه های ضد ضربه و مستحکم از فضای بیرون مرز بندی شده اند، نمایانگر جدیدترین محصولات فروشگاه می باشند و بایستی از بخش های مختلفی تشکیل شده باشد تا طلا و جواهرات به تفکیک دسته بندی انگشتر، گردنبند و غیره در آن با ترتیب قرار بگیرند. فیلم خانه شیرینم آلاباما با اجرای ریس ویترسپون نیز دومین فیلم سینمایی بود، که در محل ساختمان مرکزی پیشین شرکت تیفانی، فیلمبرداری شده بود. وضعیت پیشین طلافروشی که سه طبقه است، شامل بخش فروش در طبقه اول (همکف)، اداری و استراحت در طبقه دوم و انبار نفت در طبقه سوم میشود. در بالا ترفندهایی که برای طراحی دکوراسیون داخلی مغازه حائز اهمیت است را قرار دادیم اما تمامی نکات زمانی اماده اجرا میشوند که بدانید عملکرد مغازه چیست؟ شرکت مهران طاهری با متخصصین حرفهای در طراحی و دکوراسیون داخلی در خدمترسانی به تمامی صاحبان کسبوکار آماده است و شما میتوانید با دیدن نمونههای موفق این شرکت در زمینهی طراحی داخلی با خیالی آسوده کار دکوراسیون داخلی مغازهی خود را به این شرکت بسپارید و بهترین نتیجه را از اعتماد خود به دست آورید.
ماهیت این شغل چنین می طلبد که فروشگاه دارای یک دیزاین خاص باشد طلافروشی از جمله فضاهای تجاری است که طراحی و دکوراسیون داخلی آن در میزان جذب مشتری و فروش بیشتر تاثیر به سزایی دارد. در ابتدا قصد داریم که در مورد دکوراسیون فضای داخلی منزل دکوراسیون مغازه طلا و جواهر صحبت کنیم. در طراحی ویترین که با شیشههای ضدضربه و مستحکم از فضای بیرون جدا میشوند، باید جدیدترین اجناس فروشگاه قرار گیرند و طلا و جواهرات ازجمله انگشتر، گردنبند، دستبند و سرویسهای طلا به ترتیب در آن قرار گیرند. باتوجه به دسترسی مناسب و راحتی که بخش VIP در طبقه دوم نیاز دارد، بالابری اختصاص داده شد که تا دسترسی های بین طبقات اول تا سوم را فراهم می کند. یکی از مهمترین فاکتورهای حائز اهمیت در طراحی وب سایت و پلتفرم های فروشگاهی بخش انبارداری و موجودی کالاست که یک وب سایت فروشگاهی اصولی و استاندارد بایستی از این مهم بهره مند باشد تا محصولات ناموجود به صورت خودکار و داینامیک در معرض دید اولیه مشتریان قرار نگیرد و یا با لیبل ناموجود مشخص گردند و یا محدودیت باقی مانده موجودی کالا به مشتری نمایش داده شود تا مشتری سریعا قبل از اتمام کالا اقدام به خرید نماید یا همچنین زمانی که موجودی محصولی ناموجود است با تجدید موجودی محصول به مشتری از طریق پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی شود که این مهم در شبکه های اجتماعی و یا اینستاگرام تعبیه نشده است، یا همچنین بخش سفارشات که شامل سفارش درخواستی مشتری، شماره تماس، آدرس و دیگر اطلاعات وی است تا در هر زمان در صورت نیاز بتوان به سرعت و به راحتی به آن ها دسترسی داشت.
با این حال اکثر خردهفروشان تمامی کالاهای خود را میخواهند برای فروش به نمایش بگذارند و این کار برخلاف منش انسان امروزیست. امروزه این شرکت فروشنده طیف وسیعی از کالاها، لوازم و وسایل لوکس مانند: طلا و جواهر، نقره استرلینگ، چینی آلات، کریستال، نوشت افزار، عطر، ساعت، لوازم جانبی و نیز برخی از کالاهای چرمی میباشد. ضمن این که برخی ها معتقدند که سبک مینیمال شباهت های جزیی با سبک مدرن دارد، در زمان استفاده از سبط مینیمال باید بسیار دقت کنید که در این سبک از وسایل اضافی و دکوری های اضافی به هیچ عنوان استفاده نکنید، و این سبک هر چقدر خلوت تر باشد زیبایی چشم نواز تری دارد. در چیدمان وسایل جواهر فروشی دقت کنید که وسایل و نظم و نظام و آنها باید به گونهای باشند که در راستای دوربینهای مداربسته قرار گرفته باشند و چیدمان نامناسب مانع از دید دوربین مدار بسته نشود. «الماس تیفانی» زینت بخش آدری هپبورن در عکسهای تبلیغاتی فیلم صبحانه در تیفانی بود، که امروز میتوان در طبقه اول فروشگاه تیفانی، آن را مشاهده کرد. هارمونی را میتوان به عنوان هماهنگی و توافق خوشایند بخش ها و اجزای یک ترکیب خواند .
نویسنده: تیم تحریریه غلمراد